Obserwatorzy

Moje zdjęcie
"Kto nie czyta, przeżyje tylko swoje życie, czytający przeżyje więcej."
Każdego, kto odwiedzi mojego bloga, prosiłabym o pozostawienie po sobie komentarza. Dla Ciebie to jedynie kilka sekund, dla mnie uśmiech na twarzy i motywacja :))

Pojawiła się playlista! Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)

Informacje:
> Rozdział 9 już jest !!
> Rozdział 10 pojawi się prawdopodobnie 15.05.16

Dodawajcie się do obserwujących, aby być na bieżąco

Szablon dostosowany do rozdzielczości ekranu 1920x1080. Za wszelkie usterki przepraszam.

20 sie 2016

Powracam

z nowym opowiadaniem. Rozdział na tym najpóźniej pojawi się w poniedziałek. 
Bardzo Was przepraszam. Jestem tak bardzo niesystematyczna, że aż boli. 
Po prostu zaczynam nowy rozdział w życiu - już za dwa tygodnie (nowa) szkoła, jestem ciut zestresowana, kontakty ze starymi znajomymi się chyba urwały, ale nie czuję się z tym źle, najgorsze - ważna osoba w mojej rodzinie jest (na razie prawdopodobnie, ale wszystko na to wskazuje) chora.

Ale nie będę się tłumaczyć. 
Po prostu nawaliłam. 
I po raz ostatni powtarzam
poprawię się! 

Zaczynam nowe opowiadanie HEARTBEAT - tytuł ciut odbiega od tematu, no ale trudno xd
Jest to najzwyklejsza, zboczona historia. Mam nadzieję, że ją polubicie :)

Rozdział na All Bad jutro, najpóźniej w poniedziałek.

Pozdrawiam! :)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz